ICI București a fost gazda ediției cu numărul 19 a Conferinței Internaționale pentru Învățământ Virtual (ICVL), conferinţă ştiinţifică internaţională, indexată Clarivate şi SCOPUS, care s-a desfășurat vineri, 15 noiembrie 2024. Conferința a reunit cercetători, profesioniști și specialiști din țări precum Bulgaria, Canada, India, Irak, Maroc, Republica Moldova, Turcia și România, care au discutat despre cele mai recente progrese în domeniul învățământului virtual.
Ediția de anul acesta a fost marcată de un accent acordat inovațiilor în educația inteligentă și incluzivă, propunând soluții care să îmbunătățească activitățile de predare și formare prin abordări moderne eLearning. Participanții au avut ocazia să dezbată și să exploreze tehnologii de învățare disruptivă, software educațional de ultimă generație și practici inovatoare care sprijină cadrele didactice în adoptarea noilor tehnologii digitale.
Pe lângă sesiunile principale, conferința a inclus o secțiune special propusă de University of Toronto Mississauga, Canada, dedicată temei „Generative AI în educația informatică: adaptarea la inevitabil”. Discuțiile s-au concentrat pe impactul inteligenței artificiale generative în educație și pe modul în care aceasta poate fi integrată pentru a susține o formare mai eficientă.
Tot vineri, 15 noiembrie 2024, ICI București a găzduit și ediția cu numărul 22 a Conferinţei Naţionale de Învăţământ Virtual – CNIV 2024, dedicată dezbaterilor cu corpul didactic din învățământul preuniversitar referitoare la noile tehnologii ce pot fi utilizate în învățământul virtual, cu scopul creșterii eficientei educației și pentru implementarea unor idei moderne care să promoveze experimentele științifice, gândirea creativă și intuiția, argumentarea și demonstrarea.